Hitta min order


Jag saknar ordernummer


Information

Hitta min order
Ange ditt ordernr och den email du använde vid bokningen och klicka på nästa

Saknar du ordernr?
Klicka på länken Jag saknar ordernummer och följ instruktionerna

Visa alla mina ordrar
Klicka på länken Visa alla mina ordrar och följ instruktionerna

Vanliga frågor

  Försök igen om en liten stund. Skulle du ändå inte lyckas boka så kontakta oss med detaljerad beskrivning på problemet. Observera att vi tyvärr inte kan ta emot bokningar via email
  Du kan betala med:
Visa/Mastercard
Bankgiro
Presentkort (i de fall arrangören använder sig av det)
  Du kan få dina biljetter via
Email
Vanlig post
Mobilen/SMS ( i de fall arrangören använder sig av detta)
  Om du betalar med kort får du dina biljetter direkt på skärmen och som ett mail direkt efter köp.
Om du betalar med Bankgiro tar det ofta 2-3 bankdagar innan vi har dina pengar, därefter får du biljetterna omgående.
Leveranstid för vanlig post är 1-2 vardagar om beställningen görs innan kl 20
  Du har 20 minuter på dig att fullfölja bokningen därefter släpps dina platser. Detta är för att inte platser skall vara upptagna
i köp som aldrig slutfördes.
  Ordernummer börjar alltid på "10" eller "200" och är det viktigaste numret för oss när vi skall hjälpa dig. Du hittar det i dina bekräftelsemail
från oss samt i orderbekräftelsen du får direkt på sidan när du slutför ditt köp.
  Ladda hem biljetterna och spara dem på din dator som vanligt. Du kan därefter maila dem till någon som har skrivare, ta med dem till jobbet/skolan och skriva ut
dem där. Biljetterna är ett vanligt PDF-dokument som kan skrivas ut i de flesta offentliga miljöer såsom bibliotek.
  Biljetterna är i form av en PDF-fil. För att kunna läsa PDF-filer behöver du ha Adobe Reader installerat.
Det hämtar du gratis här http://www.adobe.com/se/products/reader.html
  Du kan kontakta oss här
  Du kan byta ditt lösenord här
  Ladda hem försäkringsvillkor här
  Du kan på ett säkert sätt sälja vidare biljetter köpta genom Nortic via vår parner Ticback.

Kontakta Support


Kontakt

support@nortic.se
0455-619700 (Vardagar 08-17)

Avbeställningsförsäkring

OBS! Gäller det något av evenemangen på Dalhalla? Klicka här!

Allmänna Försäkringsvillkor

Ladda hem försäkringsvillkor härLadda hem försäkringsvillkor 




Blankett för skadeanmälan

Ladda hem blankett för skadeanmälan härLadda hem blankett för skadeanmälan

Det går också bra att scanna blanketten
och skicka den till specialskador@gjensidige.se
eller per fax nr 08-7922910.

Kontaktuppgifter

mail
Gjensidige Försäkringar
BOX 3031
103 61 STOCKHOLM

phone 0771 - 326 321