Snabblänkar

Evenemang

Kalender
Kalender
Favorit
Göm populära evenemang
juli
Guidad tur - Kungsholms Fort v. 30

onsdag
2016-07-27 10:00
Start Fisktorget
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 10:00
Guidad tur - Kungsholms Fort v. 30
Start Fisktorget
Karlskrona
BOKA
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31

onsdag
2016-07-27 10:00
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 10:00
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
BOKA
Knalla Gruva - Guidning

onsdag
2016-07-27 10:00
Knalla Gruva
Zinkgruvan
27
onsdag
2016-07-27 10:00
Knalla Gruva - Guidning
Knalla Gruva
Zinkgruvan
BOKA
Guidad matvandring - Stenkusten

onsdag
2016-07-27 11:00
Jordhamn skurkvarnen
Löttorp
27
onsdag
2016-07-27 11:00
Guidad matvandring - Stenkusten
Jordhamn skurkvarnen
Löttorp
BOKA
Guidad tur - Gamla Örlogsvarvet m. Spättan v.30

onsdag
2016-07-27 11:00
Start Fisktorget
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 11:00
Guidad tur - Gamla Örlogsvarvet m. Spättan v.30
Start Fisktorget
Karlskrona
BOKA
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31

onsdag
2016-07-27 11:00
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 11:00
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
BOKA
Knalla Gruva - Guidning

onsdag
2016-07-27 11:30
Knalla Gruva
Zinkgruvan
27
onsdag
2016-07-27 11:30
Knalla Gruva - Guidning
Knalla Gruva
Zinkgruvan
BOKA
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31

onsdag
2016-07-27 12:00
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 12:00
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
BOKA
Guidad stadsvandring i Sigtuna stad

onsdag
2016-07-27 13:00
Sigtuna
Sigtuna
27
onsdag
2016-07-27 13:00
Guidad stadsvandring i Sigtuna stad
Sigtuna
Sigtuna
BOKA
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31

onsdag
2016-07-27 13:00
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
27
onsdag
2016-07-27 13:00
Guidad tur - Världsarvsbussen v.31
Start Karlskrona Turistbyrå
Karlskrona
BOKA

Missa inte

Nu har Diggiloo släpt sina biljetter

Nortic väljer

Månadens favorit är utsedd och populär. Missa inte "Anden i Glaset"

VANLIGA FRÅGOR & SVAR

Jag har gmail och har inte fått faktura/biljettmail

Kolla skräpposten.

Läs mer

Hur lång tid tar det innan fakturan kommer fram till min email?

Normalt sett brukar det ta ca 5-10 minuter, men det beror på vilken inställning man har på mailen.

Läs mer

Hur lång betalningstid har jag på mig?

Via faktura så har man 5 dagar på sig att betala.
Via kort så har man max 14 minuters bokningstid och under den tiden behöver kortbetalningen genomföras.

Läs mer

Hur lång tid tar det för min betalning att registreras?

Via Bg tar det 2-3 bankdagar/vardagar och registrerar runt 16:30 varje vardag. Kortbetalning registreras direkt.

Läs mer

Varför får jag inte välja platser när jag bokar via mobilen/surfplattan?

Det finns tyvärr inget stöd för platskartan när man bokar via mobil/surfplatta. Däremot kan man gå in på www2.nortic.se/support och logga in på sin order för att byta platser på samma sektion.

Läs mer

Jag har köpt biljetter, men råkat boka någon/några för få: hur gör jag då?

Det enklaste är då om du gör en ny order direkt på den biljett/de biljetterna som du saknar. På så sätt minimerar du chansen att någon annan hinner boka platsen.

Läs mer

Jag har köpt Avbeställningsförsäkring men vill veta mer vad den gäller. Vart kan jag se det?

Om du går in på www2.nortic.se/support så finns där en ruta med titeln "Avbeställningsförsäkring". Där finns sedan information om vart du hittar villkoren.

Läs mer

Jag har köpt Avbeställningsförsäkring och vill veta hur jag gör för att avbeställa biljetterna.

Om du går in på www2.nortic.se/support så finns där en ruta med titeln "Avbeställningsförsäkring".
Där hittar du både fullständiga villkor, blanketten som du ska fylla i och adressen till försäkringsbolaget som du ska skicka blanketten till. Notera att försäkringsbolaget kräver någon form av intyg som stödjer avbeställningen.

Läs mer

Vad kostar det för att få biljetter hemskickade i brevlådan?

Postens Ebrev-tjänst kostar 25kr, vilket är det belopp som läggs på i totalsumman av din order.

Läs mer

Är det giltiga biljetter som skickas hem i brevlådan och hur bra kvalité är det på dem?

Ja, det är en direkt utskriven svart/vit kopia av biljetterna som skrivs ut och skickas hem i brevlådan. Det är så enkla biljetter som möjligt som skrivs ut av Posten via Ebrev-tjänsten.

Läs mer

Är biljetterna personliga och behöver jag byta namn på biljetterna om jag ska ge bort dem till någon annan?

Nej, biljetterna är inte personliga och namnet som står på dem är inget att bry sig om. Det namnet som skrivs ut på biljetterna är den som bokat biljetterna.

Läs mer

Är det säkert att köpa biljetter i andra hand?

Det beror helt på hur pålitlig försäljaren är. Det man aldrig kan försäkra sig om är hur många exemplar av biljetterna som existerar.

Läs mer

Vad händer om jag misslyckas med mitt kortköp? Ligger platserna bokade och kan jag komma åt bokningen igen för att göra nytt köp?

Misslyckas du med ditt köp så ligger platserna reserverade i systemet i upp till 2 timmar. Dock kan man inte komma åt reservationen igen och försöka igen. Däremot kan du ta bort reservationen direkt genom att logga in på din order via www2.nortic.se/support och klicka på "ångra köp"

Läs mer

Jag har en kampanjkod men vet inte vart jag anger den?

Om arrangören aktiverat kampanjen så hittar du en textremsa "För dig med kampanjkod" på bokningssidan där du väljer antal biljetter.

Läs mer
Tillbaks till toppen